2014. június 17., kedd

Maybeline One by One volum express szempillaspirál

Egyik nap szanálni kezdtem a lejárt sminktermékeket és bánatomra az összes szempillaspirálomat ki kellett dobnom. Így előszeretettel mentem be a dm-be, ahol mindenképp Maybeline terméket akartam venni és hát a bőség zavarában nem is tudtam egyből választani, de mint a cím alapján kiderült a One by One volum express névre hallgató spirálocska jött velem haza. 1990 Ft-ért.
















Itt most egy gumisörtés szempillaspirálról van szó. Ami igazából a legelső nem hagyományos kefés termékem. De ami igaz az igaz, néha újítani is kell!
Szóval a külseje igazán szép, és a tubust abszolút kényelmes megfogni. A sörte rész hajlítható.


Ami pedig a teljesítményt illeti...
Nem nagyon tudok hozzászokni a gumisörtéhez. Valahogy érzékeny vagyok rá és nem is tudok vele ügyesen báni, persze a pillákat gyönyörű szépen elválasztja, de nekem se nem dúsít se nem hosszabbít, igazából teljesen átlagos képességű, hiszen azért látszik, hogy van rajtam spirál. Őszintén reméltem, hogy nagy bumm lesz, de ez sajnos elmaradt.
Ami pedig a legjobban elkeserít, hogy a vízálló terméket vettem meg...és nem nagyon akar lejönni.


De az, ahogy sorba rakja a pillákat csomómentesen, mindenképp pozitívum. Nem rossz, de nem lett a kedvencem, szóval muszáj vennem még egyet. Adok még egy esélyt mindenképp a Maybeline-nek, de az már hagyományos sörtéjű spirál lesz.

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek? Puszi, B.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése