2014. február 21., péntek

Essence banános-csokis kézkrém

Már nagyon sok másik blogon láttam ezt a kézkrémet, és igencsak dicsérték.
Háromféle kiadásban jelent meg, egy zöld tubusos kivisben, egy rózsaszín tubusos epresben, és egy sárga tubusos banánosban. Igazából a banános érdekelt a legjobban, ezért is döntöttem úgy hogy azt veszem meg.
A Rossmanban találtam rá kb. 600 ft-ért. Mivel ez egy téli limitált kiadás már nem kapható sokáig.
Most leírom nektek a véleményemet erről a kézkrémről.


Szóval egy "divat" kézkrémről van szó, ami annyit jelent, hogy inkább a dizájnban, és az illatban jeleskedik, nem pedig a teljesítményben.
Mondjuk az tény, hogy kívül igazán csajos, és cuki, abszolút figyelemfelkeltő, ráadásul az essence felirat és a csokis lefolyás is fényesen van kidomborodva (nem tudom erre a megfelelőbb kifejezést :D )
A tubust kényelmes megfogni, és a kupak is jól zár.
Na és most jöjjön az illat. Mindenki egy erőteljes banán illatra számít, egy adag csokival megspékelve. Hát én bevallom tudtam, hogy mire is számítsak. Szinte biztos voltam benne, hogy nem igazi banán illata lesz, hanem az a tipikus mű, sőt azt is éreztem, hogy nem lesz egyértelmű a csoki sem. Nem arról van szó, hogy büdös vagy ilyesmi, mert igazán kellemes, és meglepően finom. Viszont nem az az erőteljes banán.
Meg persze nem érzek semmit, ha kupakon keresztül szagolom, mindenképp ki kell nyomnom hogy érezzem.
És a teljesítmény...nem fogok hazudni, ezt a krémet nagyon száraz kezekre nem ajánlanám, mert az enyémeket aligha  hidratálja, ápolja stb. Arra teljesen megfelelő, ha csak kissé szárazok és csak valami illatot szeretnénk a kezeinkre.

Összeségében: az illatért teljesen megérte. Hiszen ha nem is hidratál eléggé, de a kezeimet állandóan az orrom elé csalogatja.
Kevésbé száraz kézre teljesen megfelelő, de akinek nagyon-nagyon száraz a bőre, az válasszon tényleg egy "színvonalasabbat".
Túlzásnak tartom, még a '24 órás kézvédelmet"
De aki imádja a csokit, és a banánt, és persze odavan a kézkrémekért, az mindenképp próbálja ki!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése