2014. április 12., szombat

Catrice paletta

Nem is tudom már melyik Marie Claire újsághoz volt ajándékba, de nagyon örültem neki.
Úgy hallottam, hogy ez egy jó márka, meg szépnek is tartottam a színeket, úgyhogy megvettem, és belevágtam a tesztelésbe.

4 színt tartalmaz, egy aranycsillámos barna árnyalatot, egy szürkés-zöldest, egy kékes-feketéset, és egy krémszínű/pezsgőszínűt.

Ez a Catrice 030 OMG I Want That! paletta.




Hát úgy csalódtam, mint még termékbe ennyire soha.

A szürkés/zöldesen kívül, semelyik nem tapad meg meg a szemhéjamon, felkenem és egyszerűen eltűnik, a kékes-fekete nagyon darabos, ráadásul amikor azt feltettem, csak a fél szemhéjamat fogta be, a másik felét, teljesen színezetlenül hagyta. A krémes színű meg abszolút sehogy sem látszik.
Szóval ez itt kilőve.
Sőt, amikor a képeket csináltam ide, a bőrömre húztam csíkokat a színekből, és többször át kellett futnom a csíkokon, hogy valami látszódjon. De a szemhéjamon, hiába gyötröm magam nem "tapad" meg.




Nem tudom, aki hasonlóan járt vagy esetleg neki ez bevált az írjon mindenképp.
De az is lehet, hogy éppen a teljesítménye miatt járt ajándékba, vagy hibás volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése