2014. április 12., szombat

Alverde Naturkosmetik

Még születésnapomra kaptam ezt a két terméket de nem nagyon használtam őket.
Márciusban rájuk találtam a fiókban és hát úgy döntöttem mostantól használni fogom őket.




Igazából arra is rájöttem, hogyha sminkszínről, illetve szemhéjpúderről van szó, nagyon szeretem a barnát. Szinte csak azt használok. És amint ezt a két színt is kipróbáltam, boldogan vettem tudomásul, hogy nagyon szépen mutatnak.
Nekem beváltak, mert a pigmentáltságuk is kitűnő, az állaguk is, meg a fényességük is.



A szájfény is nagyon tetszik, szép fényt ad a számnak, és egész tartós is egyébként. 




Szóval így ennyit tudnék róluk mesélni. Igyekszem majd több ilyen márkájú terméket beszerezni. 
Ti is próbálgassatok sokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése