2014. április 12., szombat

Avon- spring garden bubble bath, naturals sweet sugar plum & vanilia scented spritz, és color trend könnyű állagú alapozó

Megérkezett az új Avon rendelésem, ami a blogon így először lesz bemutatva.
Ha azt mondom AVON akkor azt minden nőnek értenie kell, hiszen egy népszerű márka/cég, amely minden szemrevaló dolgot árusít. Sminkeket, parfümöket, kiegészítőket, ékszereket, testszereket stb.

Most áprilisra 3 dolgot rendeltem, egy habfürdőt, egy testpermetet, és egy alapozót.

Kezdjük a habfürdővel:

Nagyon szeretem a tavaszt, ezért nagyon megörültem amikor megláttam ezt az aranyos kis tavaszi virágos flakont, szóval felkeltette a figyelmemet.
Amikor pedig megérkezett ezt szagoltam meg legelőször.
És hát nagyon szeretem. Tényleg azt az igazi tavaszi illatot adja, mintha csak kilépnék a kertbe.
Az Avon habfürdőkben még sosem csalódtam, tehát ezúttal sem.:)
Kellemes a fürdés, és ez a kis illatáradat elhozza nekem a rétet, és a finom melegséget.
Hidratáló, bőrnyugtató, egyáltalán nem lesz tőle száraz a testem.







Most pedig jöjjön a cukros szilvás, vaníliás testpermet:

ISTENI! Egyszerűen nagyon szeretem az illatát, édes és pont ez a legjobb benne.
Reggel mindig fújok a csuklómra, hogy a parfümöm mellett ezt is érezzem egész nap egy kicsit.
Sőt, fürdés után pedig az egész karomat beszoktam fújni, hogy éjszaka is illatozzak.

Az alapozó:

Én nagyon sokáig egy másik color trend alapozót használtam, de csak későn jöttem rá, hogy mennyire nem szeretem. Viszont adtam neki most egy új esélyt, egy másik fajtával, másik árnyalattal, másik állaggal. És be kell vallanom, egészen bevált. Nem a kedvencem, de nem rossz. Párszor ezt használom.
Viszont az nem tetszik, hogy kissé fényesíti a bőrömet, ezáltal egyes fényekben borzasztóan mutat. Hát ez van, valami ebben, valami abban jeleskedik.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése