2014. április 12., szombat

Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Alapozó

Mivel a divat és sminkelés alapjait mostanság kezdtem el, szükségem volt az első igazi alapozómra.
Sokat jártam a boltokat a tökéletes megtalálásáért, de ahogy megpillantottam a Rimmel London Stay Matte-ot egyből tudtam, hogy ő kell nekem.
Imádom a tubusát, mert igazán az én stílusom, de a tartalma a legjobb természetesen.
A bőrhibáimat bánatomra nem tüntette el, mert ez nem egy varázskrém, viszont teljesen elfedte, és segített elbújtatni őket.
Amiért viszont mégsem a legtökéletesebb, az az, hogy a száraz bőrrészeket inkább kiemeli, bár amit tényleg nem értek, hogy valamikor azt is elfedi.
Úgyhogy az emberi arc eléggé titokzatos.



Én a 200 soft beige árnyalatot használom.
                                                                                                                                             









Az állagát is nagyon szeretem, hiszen ez egy massza.  


Összességében nekem elnyerte a tetszésemet, természetesen púdert és más alapozókat is használok, de ez most az abszolút kedvencem.
Mert a száraz részeket kivéve nagyon jól mattit és alapoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése