2014. április 9., szerda

Én is jártam a fashion show-n!



Április 5-én én is elmentem, az Elle Fashion Showra. Fantasztikus élmény volt, hiszen én most voltam ilyenen először! Az első sorban ültem, így tudtam készíteni rengeteg jó képet. Ráadásul nem csak divatbemutatók voltak, hanem különböző termékbemutatók, nyereményjátékok, büfé, ingyen sminkszalon, és fodrászat...
Láthattam egy Magistral Fahion Show-t, a L'Oréal Paris Fahion Show-t, Valentine Gauthier, Octavio Pizarro, és Christine Phung Fahion Show-ját, a CIB GOLD Fahion Show-t, a Guess Fahion Show-t, a VAN GRAAF Fahion Show-t, a Lenovo Fahion Show-t, a Hungaria Pezsgő Fahion Show-t, és a GAP Fahion Show-t.
Sajnos a Csézy Collectiont, és a magyar tervezőket nem tudtam megnézni.






A Magistral Fahion Show:

Csodaszép fürdőruhákat láthattam, egyáltalán nem estek túlzásokba a tervezők. A kedvencem az a királykék bikini.





L'Oréal Paris Fahion Show:
Ez volt a kedvenc bemutatóm, hiszen nekem ezek a ruhák tetszettek a legjobban. Csajosak, és gyönyörűek.






Valentine Gauthier, Octavio Pizarro, és Christine Phung Fahion Show:
Igazán színvonalas én nemzetközi volt, a 3 francia tervező bemutatója.
                                             Ezek a ruhák az őszi-téli kollekció darabjai.





CIB GOLD Fahion Show:
Az arany, a fehér, és a fekete kombinációi. Ezek a ruhák is csodásak voltak.




Guess Fahion Show:




VAN GRAAF Fahion Show
A hétköznapiság.





Lenovo Fahion Show







                                                              Hungaria Pezsgő Fahion Show:

                                                                 A pezsgő mint inspiráció.


                                                       
                                                         
                                                                   GAP Fahion Show




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése