2014. április 9., szerda

L'Oréal Professionnel Hairchalk

Sziasztok, nemrégiben ismertem meg ezt az új hajszínező terméket a L'Oréal-tól.
A Fashion Show egyik fő bemutatott terméke volt, és ingyen kilehetett próbálni. Sajnos én kontyban mentem, úgyhogy nem tudtam beszíneztetni, de nagyon jó frizurákat kreáltak.
A legjobb benne, hogy így,te magad is otthon megcsinálhatod, akár csak egy tincset, akár a copfodat színessé varázsolhatod. És azért sem kell aggódni, hogy nem jönne ki, hiszen a következő mosásig viselheted. (A sima víz nem mossa le!)

Azért van színválaszték.
A legtöbben a kéket, és a pinket választották, az utóbbi a barna hajon, az előbbi pedig a szőkés/barnás hajon mutatott a legjobban.




Itt egy videót is megnézhettek róla:)


És így tudjátok elkészíteni!


Egy kis segítség az elkészítéséhez:
-A tubusból nyomj egy keveset a csomaghoz adott letéphető kis papírocskára, majd a két végét hajtsd be és masszírozd össze, így mind a két oldalon lesz egy folt.
-Majd a papír közé vedd be a hajtincsedet, és egy mozdulattal, húzd végig az összecsukott papírt a hajadon.
-Ha a kellő mennyiségű hajat beszínezted, már csak fésüld ki!
-Tádáá, elkészült a csodálatos színes frizurád!

4290 ft-ba kerül, ami nem olcsó, de szerintem ez egy tök klassz dolog lehet, majd a közeljövőben én is beszerzek egyet, és egy ilyen flakont sokáig tud használni az ember.
Viszont csak szalonokban lehet kapni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése